Måndagslista

2010-05-31 12:00:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag har några gånger tidigare gjort en måndagslista. Idag har jag mycket att vara glad över och tänkte passa på att göra en lista jag med tillsammans med många fler. Kika in på Jennys blogg om ni vill läsa fler.

Idag måndag är jag glad för att:
- Solen skiner igenom de tunna molnen
- Barnen är på bra humör och vi har haft en mysig förmiddag tillsammans
- Vi hade en toppen kalasdag igår
- Vi har så många fina vänner som förgyller våra dagar
- Min tygleverans beräknas komma denna veckan
- Det är sommar
- jag och maken planerar att åka på en liten semestertripp utan barnen
- jag har massor av läsare på min blogg som gör skrivandet mycket mycket roligare

Gör en lista du med och glöm inte att skriva en kommentar nedan så att jag kan gå in och läsa den.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh vilka härliga åldrar båda barnen har! Känns som igår Novalie var 5 månader men snart det hennes första födelsedag! :)

Vilken fin blogg och vad härligt med så mycket bilder! :)

2010-05-31 @ 14:06:26
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja vi har också kikat på bumbo, men jag undrar hur länge man egentligen använder dom.. Känns som man inte behöver dom sen när barnen kan sitta ordentligt.. Fast dom verkar väldigt bra just nu! Kram

2010-05-31 @ 18:51:22
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

Man har mycket att vara glad över när man tänker efter =)

2010-05-31 @ 20:17:15
URL: http://blogg.mama.nu/floosan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback