Marknadstitt

2010-05-28 20:52:12 Shopping
» Kommentarer(2) «


När Maken kom hem idag så smet jag ut en sväng. Jag rännde ner på stan och gick en sväng i kylan. Marknaden var väldigt urplockad och jag fyndade endast tre stycken linnen för en hundring. Det var skönt att komma ut en sväng iaf även om jag var måttligt road av att sitta i kö in i parkeringshuset i si så där 40 minuter. Suck.

Nu har vi just smaskat i oss en varm smörgåstårta med tonfiskfyllning. Det var gott, mycket gott. På tven visas "Så ska det låta". Barnen sover fortfarande inte utan ligger nere i sina sängar och busar. Sist jag var ner hörde jag hur Theo skrattade så att han kiknade, när jag kommer in i rummet står Mira hängandes över spjälsängen och underhåller lillebror. Som sagt... busungar! Jag hoppas verkligen att de kan somna snart.

Filmtajm om en liten stund.
Hoppas du får en toppen helg!

  
Tuffa linnen jag såg på Kappahl idag. Theo måste nog ha ett sådant:) Vilket gillar du bäst?


Kommentarer
Postat av: Olelsi / Nettan

Sv; Fixade ju håret det blev två färger svart underst och mahogny över. Fast det har kunnat vara lite mörkare upptill ja den röda färgen men nu vet jag till nästa gång.

Ha en bra kväll!!



Kram olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-05-28 @ 21:07:42
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Ida Fridalius

Det gröna!!

2010-05-29 @ 00:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback