Mumsiga muffins och trevlig tårta?

2010-05-05 15:56:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har vi bakat och stått i så att vi är helt svettiga. Pust.

Gott blev det iaf. Jag och Mira har just delat på en äpple och kanel muffins (recept ur Leilias bok). Hur smarrigt som helst! Tårtan har jag gjort botten till och smält mariannefluff. Mamma skrattade åt mej när jag berättade att jag höll på med en tårta. Ja kanske är det lite lustigt att göra en tårta när man inte har något kalas... men jag blev sugen o då fanns det inget annat än att ställa sig och baka. Dessutom är det väldigt roligt att baka. Speciellt när man har hjälp och får lite alltmöjligt iblandat i smeten. Tack Mira!  

Nu ska vi gå ut. Kanske kan jag visa er lite bilder senare. Tills dess... Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Mysigt och GOTT med bakande! ;-) kram

2010-05-05 @ 17:11:51
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback