Mykidoo utförsäljning via tradera. Missa inte!

2010-05-18 22:01:41 Shopping
» Kommentarer(2) «


Nu ni har jag pysslat och lagt ut en del av det jag ska lägga ut på tradera.

Gå in och kika om ni vill.

Klicka här eller på bilderna för att komma till mina auktioner.

Alla Mykidoo kläder är helt oanvända och endast använda som visningsex när jag jobbat som homepartyförsäljare. Finns kläder i många olika storlekar, både för bebis och för större barn.
Fler auktioner kommer de närmsta dagarna.

 


Kommentarer
Postat av: Mariam

Usch. Det var ju ingen rolig nyhet du berättade. Hoppas i alla fall du får kläderna sålda till bra pris. Har redan köpt det jag vill ha, minus möjligtvis några leksaker. På punkten tar ju aldrig slut. :) Hoppas ni mår bra. Mycket nu inför välsignelsen eller hinner ni ses?

2010-05-18 @ 22:36:59
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Sofia-Lilla08a

Hej!

Jag vet inte, men det verkar som om dom tror att jag har något stort vinstgående företag.

Men de har inte ens svarat på mailen..

helknäppt!



Ha det bra!

Mvh Sofia

2010-05-18 @ 23:02:52
URL: http://lilla08a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback