Prövning i natt

2010-05-12 18:28:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Inatt ska vi göra ett test som kan gå helt åt skogen om vi har otur. Jag har ställt in mej på en natt helt utan sömn och skulle jag då mot all förmodan få någon timme så kan jag ju inte bli besviken iaf.

Jag har ikväll byggt ihop och bäddat spjälsängen till Theo. Att han kan sova i den tvivlar jag inte på däremot tvivlar jag på resten av planen. Vi har nämligen ställt in spjälsängen i Miras rum. Vi har sedan vi köpte huset planerat att barnen så småningom ska kunna dela rum. Nu när Mira krånglar så med sömnen så är de vakna ungefär samma tider, dvs klockan fem på morgonen. Med tanke på detta så kom vi på att vi kanske skulle passa på att flytta in Theo nu medans de båda krånglar. Förhoppningsvis tycker Mira att hennes säng blir rolig igen då hon får sova brevid Theo. Går det inte alls och vi får vara vakna hela natten så då är det bara att ändra tillbaka till imorgon natt. Ett test är det iaf värt.

Håll tummarna för oss!


Syskonmys när vi vaknade imorse

Kommentarer
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Det verkar som om vi har samma förväntningar på natten. Hoppas det går bra för er och at ni får sova lite.

2010-05-12 @ 20:48:57
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

håller tummarna =)

2010-05-12 @ 21:50:24
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback