Samsova - Så gick det

2010-05-12 19:13:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Klockan är tio över sju och jag har just lämnat barnen själva i sovrummet. Läggningen gick sådär löjligt perfekt. Theo var nöjd att lägga sig och halvsov nästan direkt. Mira godkände att lägga sig i sin säng och vi läste tre böcker. När vi läst färdigt talade jag om för henne att Theo och hon nu skulle sova och sen pussade jag dem båda godnatt och gick ut.

Inte ett ljud någon av dem sa när jag stängde dörren.

Lite för bra för att va sant, eller hur!?

Jag kan om jag spetsar öronen riktigt höra hur det tassar och grejjas där inne. Gissar att dörren när som helst kommer att öppnas.

Fortsättning följer....

Mycket riktigt så kom Mira upp. Nu har hon lagt sig i vår dubbelsäng. Jag hoppas hon somnar. Det positiva med det är väl att Theo slipper bli störd och kan somna gott.

Klockan är nu 19.25


19.41 och det är tyst i hela huset. Tyvärr misslyckades jag med att få dem att sova i samma rum... bättre lycka med det en annan dag. Återstår att se hur natten blir. Mira kommer ju att bäras in till sitt rum när Maken kommer hem så natten kan ju bli tung iaf. Jag hoppas dom inte väcker varandra alltför mycket.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra och dom inte varknar allt för många gånger, helst inga alls :) Kram

2010-05-12 @ 21:13:13
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback