Seg söndag

2010-05-09 20:12:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har det varit en riktigt seg dag. Jag har varit väldigt trött och flörtade till sist till mej lite ensamtid nere på soffan så att jag kunde sova en timme. Det var guldvärt!

Nu sitter vi här mätta i magen och med barn som snart sover. Vi käkade grillad kyckling idag. Tänk att det kan va så otroligt gott med grillat.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska plocka fram symaskinen och göra några mössor eller om jag ska ska sätta mej i soffan och se på nåt trevligt. Tyvärr tror jag inte att det var så mycket roligt på tven ikväll.

Borde även ta tag i att planera låtar till Theos dop. Mycket man borde... frågan är väl vad man vill och orkar.

Hoppas du har haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Va skönt att du fick sova en stund. Ibland behöver man ladda om sina batterier!

2010-05-09 @ 22:12:52
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback