Tack alla underbara vänner och familj!

2010-05-24 10:15:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Även Theo fick en massa presenter i lördags.
Jag vill passa på att tacka er alla som kom på Theos dag! Tack för att ni alla förgyllde vår dag och tack för de fina presenterna.
Alla saker var så fina och jag är övertygad om att de alla kommer att komma till god användning här hemma.

En av presenterna testades igår när Theo busade med gammelmormor. En läcker sparkpolisbil. Liiite tuffare än en bobbycar eller vad säger ni??:) (Denna fick han av mormor och morfar, jag kan säkert luska reda på vart den är köpt om någon blev sugen på en likadan)



Gladfis


Kommentarer
Postat av: Olelsi / Nettan

Grattis i efterskott!!

Mysig bil, lite tuffare modell.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-05-24 @ 11:48:56
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback