Underbara familj

2010-05-03 21:24:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Kommer hem från en lyckad visning och möts att maken som står och lagar mat. Bättre än så kan det inte bli.

Mira hade somnat i vår säng ikväll. Första gången ever som hon somnar någon annanstans än i sin egen säng. Vet inte om det är bra eller dåligt. Hon sover iaf.
Mindre lyckat för Theo som nu blivit portad från vårt sovrum och försöker somna uppe i dagsängen istället. Stackars pojk.


Nu ska det ätas, sen tas hand om barn.

Kommentarer
Postat av: stine - mamma till Wiggo

vad gulligt med lagad mat :)



Ja de tycker jag hon ska önska sig hihi

Jo det är våran katt Zelda heter hon, hade henne innan jag träffade mannen, så han hade inte så mycket att säga till om hehe ;) smarta drag!

kram

2010-05-03 @ 22:50:54
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Jag gjorde ingenting för att få rabattkupongen utan den bara landade i brevlådan - så jag skulle tro den skickas ut till alla medlemmar :-)

2010-05-04 @ 07:26:14
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback