Vad sysslar du med???

2010-05-19 20:43:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «



...Ja, det kanske ni undrar. Jag har självklart suttit vid symaskinen.
Mössan ska till en bloggvän och dregglisen ska Theo ha i helgen. Jag fick självklart lov att göra en dregglis som matchar hans finkläder. Jag gissar att han kommer att spy som vanligt även om han är finklädd.
Det är så synd att jag inte kan få fram den rätta färgen på mössan. Den är grön/grå och verkligen jätte fin i verkligheten. På bild ser den mest lite mesig ut.

Resten av dagen har jag roat mej med att baka, underhålla barn, städat och lagat mat. Jag lyckades vara ganska effektiv och nu är jag heeeelt slut. Ser fram emot en rostad macka och lite grey´s om en stund.


På altanen står jag och ropar "Mira du får inte gå i vattenpölen med dom kläderna och skorna"
Gissa vart hon stod två sekunder senare. Ja, man ser det redan i blicken på bilden vart hon är påväg.


Min stjärna!

Kommentarer
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Troll unge. Undra vad det är med vattenpölar som är så lockande. Flisan kan bara inte motstå dom :)

2010-05-20 @ 05:39:49
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Anna - Väntan på nummer 2 :)

Troll unge. Undra vad det är med vattenpölar som är så lockande. Flisan kan bara inte motstå dom :)

2010-05-20 @ 05:39:50
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback