Crosstrainerns vara eller icke vara.

2010-11-02 14:41:11 Träning
» Kommentarer(6) «


Jag har hittat en crosstrainer som jag har möjlighet att köpa begagnad till ett super bra pris. Jag trodde att det skulle bli svårt att övertala maken att få köpa den, men när jag frågade honom sa han ja på en gång. Hoppsan.

Nu återstår frågorna:
1. Kommer jag att ha tid att använda denna minst 3 kvällar i veckan?
2. Kommer jag att ta tiden att använda den minst 3 kvällar i veckan?
3. Kommer jag att ännu en gång hitta på ursäkter till att inte träna och så har vi helt plötsligt en stor maskin som bara står och samlar damm i vardagsrummet?

Jag har ett gymkort som jag tyvärr inte använder alls så mycket som jag vill och önskar. Det är inte alltid det sitter i viljan utan helt enkelt i tiden. Jag hinner inte träna... eller så prioriterar jag att istället för att åka till gymmet umgås med min man en timme innan läggdags.

Med en crosstrainer här hemma skulle jag kunna både träna, umgås med maken och se på tv samtidigt. Det vore ju inte helt fel alltså.

Om det skulle vara så att det visar sig att jag inte använt den alls om två månader... kan jag inte bara sälja den då?

Vad tycker ni? Ska jag slå till?


Kommentarer
Postat av: Linda

det spelar ingen större roll vart den sitter men du kan väl sätta den bak! :)

2010-11-02 @ 16:30:34
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle slå till och köpa den! :)

2010-11-02 @ 16:31:26
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Slå till!!! Absolut! Jag gör ju precis så att jag umgås med maken samtidigt som jag tränar o ser på tv. Vi kan ju fortfarande diskutera det som händer o så. Sen brukar man bara stå i ca en halvtimme åt gången så det tar inte så mycket tid för att effekt ska synas=)

2010-11-02 @ 20:28:52
Postat av: sara - mamma till wilda

Ärligt talat. Nej. Om du inte kommer iväg till gymet lär du inte göra det hemma heller. Kankse i början, men den kommer till sist bara stå och samla damm... Tror jag iaf

2010-11-02 @ 21:15:54
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Mariam

Jag tycker du ska köpa den. kan hjälpa till att pusch dig lite också och i värsta fall kan du sälja vidare den till mig sen när jag får hus. ;)

Nej, men seriös. jag tror det är jättebra att kunna träna hemma, dels för man är social och dels för att du slipper resorna till och från träning.

2010-11-02 @ 22:49:51
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Köp inte, kommer du inte i väg till gymmet kommer du inte köra hemma i heller. Köpte en för två månader sedan och sålde den förra helgen. Den vi hade hördes ganska mycket = hörde inte tvn! :(



Men köper du så lycka till :)

2010-11-07 @ 21:28:36
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback