Jag trodde det vänt

2010-11-06 13:21:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vi kollade på varandra lite misstänksamt jag och maken då Mira gick och lade sig klockan tio på förmiddagen. Theo skulle nämligen sova då och när jag gick nerför trappan med honom mot sovrummet så kom Mira efter och sa "Mia också ova". Jag trodde aldrig hon skulle somna så jag log bara lite åt henne och sa "Ja, gör det du älskling". 5 min senare var det knäpptyst från båda barnen.

När Mira sedan blev väckt 2 timmar senare så har hon 39 i temp återigen och är super hängig.

Välkommen andra ronden.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Då otroligt drygt!!! HOppas att det går över snabbt! Det går mycket feber runt omkring oss nu..undrar om d är nya grejen ist. för kräksjukan för den har jag inte hört någon ha än=)

2010-11-06 @ 14:19:28
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Hoppas ni blir friska snart. Inte alls roligt. i har oxå en stumpa som inte mår bra. Snorar & hostar.

2010-11-07 @ 12:34:07
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback