Julklappsdrömmar

2010-11-26 17:27:21 Shopping
» Kommentarer(1) «




Igår på min shoppingrunda sprang jag över dessa fina plagg.
Tröjan fanns i en till färg också som jag inte minns vilken det var men som var superfin den med!
Älskar stjärnor! Finns på lindex och står högt uppe på Theos julklappslista



Ett par tuffa byxor att krypa omkring i. Skulle va snygga på vår tuffing. Finns att köpa på kappahl och står även dom på julklappslistan. (Ett litet tips bara;))
Förövrigt finns det sjukt många snygga jeans i affärerna nu. Såg ett par haremsjeans på lindex som jag ville köpa till Theo. Får skriva upp dem på julklappslistan också.

Det är lite skrämmande att jag gått över och kollat på de stora grabbarnas avdelning nu. Dessa plagg finns i st 86-122. Måste nog snart erkänna för mej själv att Theo börjar bli en stor pojke.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns så mycket fint nu! Edvin är verkligen mini han har fortfarande 68 på byxor fast nu börjar det bli lite för litet.. Han kommer vara minst på förskolan i januari :-) Han ser ut som en mini människa nu när han ställer sig upp och går runt med sin vagn..



Hoppas du får en lugn kväll! Kramar

2010-11-26 @ 19:54:04
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback