Onsdagsmyskväll

2010-11-03 19:37:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Theo bara sover och sover... min lilla plutt. Usch, jag blir så orolig när han inte är sitt vanliga jag. Han vill bara sitta i knä och kramas och orkar bara vara uppe max en timme åt gången. Idag väckte jag honom efter att han sovit nästan 4 timmar efter lunch! Hoppas natten blir ok trots att han sovit mycket idag. Inte kunde de hjälpa mej på vc heller. Försöka få i honom lite att äta och fortsätta med alvedon var de tips jag fick.

Själv har jag typ feber och ont i kroppen. Skallen sprängs snart och jag hade önskat att min man kunde vara hemma med "vård av sjuk fru" bidrag imorgon.

Ikväll är det iaf greys och det ser jag framemot som alltid. För övrigt har jag gjort färdiga några mössor idag som förhoppningsvis hinns med att läggas på låda imorgon. Första onsdagen på länge som jag gjort färdiga mina "måsten" innan klockan nio.

Gokväll på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt att dom inte hjälpte dig, kollade dom så det inte är lunginflammation/RS eller något liknande, fast han kanske inte visar några symtom på det.. Hoppas iaf att han blir bättre snart! Kramar

2010-11-03 @ 20:20:48
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Grymt fina! Jag får nog avvakta till våren med att beställa en sån mössa, den blir ju lite för tunn nu snart :)

2010-11-03 @ 21:18:01
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Anonym

Usch va jobbigt ni verkar ha det nu! Så typiskt att du skulle bli sjuk samtidigt också.

Här hemma är båda barnen också sjuka, men jag har hittills klarat mig peppar peppar



Hoppas att ni alla kryar på er snart!

Stor Kram

2010-11-04 @ 09:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback