Ont, det gör ont

2010-11-10 23:00:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Tack för alla gulliga kommentarer efter mitt lilla fall i trappan igår.

Jag har blåmärken på ena armen och på två ställen på ryggen. Det började göra ont redan i natt när jag vände på mej i sängen. Idag har jag ropat rakt ut varje gång maken eller barnen försökt ge mej en kram. Att ha ont på skuldran och i svanken är ingen hit när man ska kramas:)

Nu ska jag och min onda kropp gå och lägga oss. Huvudet sprängs snart och behöver nog vila en stund. Jag fattar inte vad vi gör uppe så här sent egentligen. Vi sitter här i soffan med varsin dator och surfar på olika håll.

Nä...sängen blir det nu. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Kram på dig vännen och sov gott!

2010-11-10 @ 23:52:12
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: Mariam

Jag kan tyvärr inte på måndag lägre. :( Men jag tror onsdag 17/11 ska fungera. Och tisdagen 23/11 är väldigt bra. Tisdagar brukar vara bästa dagarna för att gå tidigt. Då skulle vi kunna vara hos er vid 15.30 ungefär. Usch! Här bara bjuder jag bara in oss. Ni är självklart välkomna hit men vill ju kicka på dina sysaker samt din nya bästis. ;)

2010-11-11 @ 08:49:13
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

det blir lätta att man sitter för länge uppe på kvällarna men man vill ju hinna med något annat än barnen & hemmet.

2010-11-11 @ 13:23:04
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback