Pampers active fit

2010-11-02 12:15:02 Shopping
» Kommentarer(3) «


Jag är som ni kanske sett tidigare medlem på buzzador.com.

Under oktober har jag fått testa pampers active fit. Som är pampers nyaste blöja. Active fit är pampers tunnaste och torraste blöja.

Vi fick den i en bra storlek så jag har faktiskt kunnat testa den på både Mira och Theo. Båda barnen har varit torra och blöjan har aldrig läckt. Jag gillar att den är super tunn. Tar ingen plats i skötväskan och verkar sitta skönt på barnen. På Theo märker man speciellt att det kan göra skillnad med en tunn blöja nu när han rör sig så mycket. Vi använder vanligtvis libero till våra barn. Jag tycker att de sitter bättre på lite "knubbigare" barn. Pampers är tyvärr ganska smala och små runt magen. Jag tycker att det är synd att active fit kostar lite mera än andra blöjor och pga av det och passformen kommer vi nog att fortsätta med libero till barnen.

Det var kul att få testa en ny blöja genom buzzador och jag ser fram emot fler spännande kampanjer.


Kommentarer
Postat av: Linda

fick du betalningen ???! :D

2010-11-02 @ 13:54:51
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja de blir bra med ljusrosa & en krona..

och namnet var: HANNA

Va bra, det ser jag fram emot! :)

Hoppas allt är bra med er!

Kramar

2010-11-02 @ 14:08:33
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag gillade inte heller pampers nya så mycket. Tror inte jag håller med om att pampers är till för smala barn för på Edvin satt dom inte alls bra, åkte bara ner och krånglade :-) Vi har libero och dom sitter bäst, just nu up and go.. Fast nu kan jag bara säga hur dom satt på Edvin, han är ju lite av en smalis ;-)

2010-11-02 @ 17:22:51
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback