Sjalbarn och kjolbarn

2010-11-06 19:32:41 Syhörnan
» Kommentarer(1) «



Idag har jag knåpat ihop en kjol till Mira. I samma plyschtyg som jag gjorde en kjol till mej själv i häromveckan.


Mira säg "blä"...




 



På bilderna ovan kan ni också se ett till nyförvärv för dagen. En sjal/halsduk/scarf till de lite större barnen. Eller till bebisar också för den delen. Men denna scarfen är till skillnad från min vanliga modell lite varmare att ha som "utehalsduk". Passar perfekt nu till hösten/vintern när det är kyligt ute. Går högre upp på halsen och är lite större så att den täcker bättre. Jag blev mycket nöjd med mönstret. 

 Denna scarf gjorde jag i trikåtyg med fleece på baksidan. Mjukt och skönt för lilla halsen.



Scarfen in action utomhus. Går att ha utanpå jackan eller instoppad.



Även Theo kan ha scarfen tack vare den smarta kardborren på baksidan som gör att man kan ställa in den efter barnets halsomfång.

Scarfen går från och med idag att beställa.
(Maila till [email protected] för mer info)

Fler bilder och info på sybloggen


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Va fin scarfsen var, perfekt när man inte kan dra upp jackan /overallen helt, o sötaste Modellerna har du helt klart!

2010-11-07 @ 21:10:56
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback