Theo reser sig upp

2010-11-09 10:33:23 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(2) «


1.  2.
Titta mamma vad jag kan                     Jag hjälper till att dra med upp med
                                                          mina två tänder.
                                                          Det brukar vara mycket effektivt.

3.  4.

Å så tar jag sats. Ett, två å tre!             Färdigt. Det var ju inte så svårt
                                                          bara man gjort det en gång.

Idag kom han äntligen på hur han skulle göra för att resa sig upp mot soffan. Nu kommer det nog att bli svårt att hindra honom från att resa sig mot allt och alla hela tiden.

Att han reser sig upp gör mej glad av speciellt en anledning. Det betyder att han är frisk nu gullgrodan. När han var sjuk orkade han inte ens åla på golvet. Frisk och pigg och mycket mera matglad än han varit på två veckor.

Föresten... visst är han söt i sin nya (ärvada) pyjamas?;)

Kommentarer
Postat av: Mariam

THEO ÄR ALLTID SÖT!

2010-11-09 @ 14:19:55
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: emma lindström

Sötis! Men man kan bli lite irriterad på dem när de ska ha ALLT på bordet osv när de reser sig upp. Ludvig har hållt på med det i snart 2 månader och man är less på att tidningar osv aldrig får ligga. =)

2010-11-09 @ 20:35:27
URL: http://www.y0da.se/emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback