Tröttsamt

2010-11-30 13:47:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag blev det en tidig morgon, vilket både syns och hörs här hemma. Mira och mamman i huset är mycket trötta. Att Mira är trött märks mest på trotset som blir hundra gånger värre. Eftersom hon slutat sova middag så är inte heller att lägga henne en lösning. Att mamman är trött syns på stöket och det obefintliga tålamodet. Att lägga henne skulle inte vara några problem om det inte vore för barnen som måste tas omhand och jobbet som snart startar.

Jag hoppas kunderna är snälla mot mej idag. Jag behöver några leenden och tacksamma blickar...


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Sänder lite kramar och en klapp på axeln. Hade en liknande morgon.

2010-11-30 @ 15:21:35
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

Är Mira 2,5 år nu? Alvin var hemsk när han var det förra julen.. Usch kommer ihåg det så väl och Edvin var nyfödd. Alvin slutade också att sova middag då och var hemsk på eftermiddagarna i flera månader men nu är det rätt skönt för han somnar rätt tidigt på kvällarna.. KRam!

2010-11-30 @ 20:54:38
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Mariam

Men... Jag trodde du bara skulle arbeta lite på helgerna. Igår var ju en vardag? Har barnen börjat på dagis nu? Theo blir väl inte ett förrän i januari. Pusslar ni, så att säga?

2010-12-01 @ 08:12:53
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback