Fina pojken

2010-11-26 19:48:35 Shopping
» Kommentarer(3) «


Ikväll är jag ensam hemma med mina små busar. Redan kvart över sju var det tyst i båda rummen. Det hade jag aldrig vågat hoppas på då det alltid krånglar med läggningen när man är ensam med barnen.

Jag känner mej deppig. Hoppas att lite mat och mörkchoklad kan råda bot på det.

Trevlig helg!



Fyndade på tradera. Tuff finskjorta som passar perfekt till de tuffa jeansen. Han kommer att bli finast i jul, helt klart!






Bild på mormors begäran

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka bilder, han är ju för underbar älsklingen. Men du får nog fixa en ny spegelbild, den va lite suddig som du sa. Kram

2010-11-26 @ 19:56:23
Postat av: Smulan

Inte ska du sitta och känna dig nere.... Känner igen det där - när det varit hektiskt hemma ett par dagar och man plötsligt är själv i totalt lugn. Då brukar jag också känna mig deppig, men det är bara vanlig hederlig trötthet =)

Postat av: Mariam

Usch du ska ju inte vara deppig när barnen för en gång skull sover. Det är då man ska passa på... Jag satt och fixade med julklappar, kikade på en gammal go film, åt apelsin och hade fötterna i fotbad. Det är sånt du får gör. :)

2010-11-27 @ 11:57:34
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback