Vagnbeskymmer- igen

2010-11-11 23:00:53 Shopping
» Kommentarer(5) «


Ni som känner mej vet att jag är lite vagntokig. Jag älskar den vagnen vi har nu. Den är fantastisk och har verkligen uppfyllt mina krav. MEN... Mira vill inte åka vagn längre. När vi ska någonstans så vill hon gå själv. Nu står vi i problemet: Ska vi behålla city selecten och använda den till Theo sålänge han åker vagn eller ska vi sälja den nu och istället köpa en billigare sittvagn med liggmöjligheter till Theo och en matchande ståbräda till Mira?

Självklart måste vi även köpa en sulky/paraplyvagn till mira också för de tillfällen då hon vill/behöver sitta i vagn. De tillfällen vi är på semester eller liknande. De få gånger det handlar om är vi oftast två vuxna och då är det inga problem att ha två vagnar med sig.

Jag måste även erkänna en sak... jag saknar min bugga. En gång bugaboo, alltid bugaboo:) 

 
Här en bild på min sötfia när vi precis köpt bugaboon.
Jag älskade den rosa sufletten!




Första sitttestet av city selecten. Theo var en liten pojke på den tiden.

Kommentarer
Postat av: Malou

Hej! Jag var inne på din syblogg och kikade runt och såg att du har väldigt fina trikåtyger! Men kan inte hitta nåt pris? Vad tar du för dina tyger per meter_? Mvh, Malou

Postat av: Anna - Mamma till två små troll :)

Finns det ingen ståbräda att köpa till vagnen? jag kommer att behålla våran vagn även om flisan inte vill åka mera. Lätt att klicka i sittdelen om vi ska iväg på någon långtur.

2010-11-12 @ 12:56:20
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Men kan man ha buggan länge? Är den inte rätt liten i sittdelen? Tycker bugaboo är så fin! vill också ha :) men är rädd för att det inte räcker länge!

2010-11-12 @ 13:52:26
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Jaha :) Men då hade jag kört på Buggan! Hade en vän som sa att dom var små så man bara kunde ha dom till dom var typ 1 :/ Är sugen på en bugga jag med. Har bytt tillbaka till emmaljunga nitro city! Har testat urban jungle med, men Liam vill sitta så han ser mig. Nitron är bra för man kan ligga rak och det gillar Liam bäst eller gjorde när han var liten allafall.



Hoppas det blir någon bra ny vagn :) kram

2010-11-13 @ 20:02:29
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Natali

Mycket bra kommentar av dig, en gång en Bugag alltid en Bugga :-) jag håller med....dottern har slutat med vagn. Så jag har plötsligt ingen att köra omkring i en Bugga längre. buhuuuu...

2010-11-28 @ 17:47:23
URL: http://finest.se/natali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback