Bröllopssnygga!?

2010-10-09 22:31:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Brudparet gör segerdansen ut ur kyrkan. Dom var så söta så. Tack snälla för att vi fick komma och fira dagen med er!

När klockan blev nio åkte vi hem efter att vi fått reda på att bägge barnen fortfarande var vakna. Vill ju inte skrämma ihjäl farbror daniel första gången han är barnvakt... om han inte redan blivit det under dagen stackarn. Mina barn kan nog köra musten ur de flesta:)


Vi bad Johan fota oss under en paus efter vigseln.
"Lägg upp handen på mickes axel, det blir jätte fint" Kändes jätte naturligt... eller inte???



Fina vi i helbild. Visst är vi söta?



Sen ballade det ur och resten av bilderna tänker jag inte visa er.

Tack Johan för att du räddade bloggen och mitt ego.

Vi har haft en jätte mysig dag i kärlekens tecken. Blev nästan lite ledsen när vi kom hem och barnen ändå somnat trots allt. Vi som hade sett fram emot några barnpussar innan läggdags.
Nu är det visst chips och film i soffan tillsammans med maken och svågern. Hörs imorgon igen! Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Va fina ni är =)

2010-10-10 @ 10:05:31
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Annah

så söta ni är tillsammans. gillar sista bilden =)

2010-10-10 @ 11:31:40
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Fina ni är!

2010-10-10 @ 21:49:20
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback