En tripp till vårdcentralen

2010-10-29 09:17:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har jag ringt och pratat med dem på vårdcentralen och vi ska få komma dit om lite drygt en timme. Hoppas de inte hittar nåt fel på Theo förutom en envis förkylning. Han har haft feber i 3 dar nu. Stackars liten. Natten var inte alls kul, men vi kom igenom den iaf och står nu på benen.

Ikväll kommer vänner från dalarna på besök. Jag hoppas att Theos feber försvinner över dagen och att vi andra håller oss friska. Vi har planerat att ha en riktigt skojjig helg och det ska ingen förkyling få sätta stopp för.

Nu ska jag sätta på en kopp kaffe, sen ska vi bege oss iväg.


Kommentarer
Postat av: FruSofie

Håller tummarna att han kryar på sig så att ni kan få en fin helg tillsammans=)

2010-10-29 @ 12:49:32
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback