Jymping

2010-10-08 12:41:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Åhh va roligt det var att se min lilla darling hoppa och skutta idag. Hon var verkligen i sitt esse och tyckte det var superskoj att jympa på öppna förskolan. Finns inget bättre än att se sina barn ha roligt.
Theo tyckte även han att jympingen var rolig och han "kröp" runt runt han med. Jag roade mej med att kika på Mira och uppmuntra henne samtidigt som jag jagade en tokig bebis som ÄLSKAAAAR kontakter och eluttag. Jag får väl se det som min dagliga träning. Det är bra att barnen får mej att röra på fläsket när jag själv inte tar mej iväg till gymmet.

Resten av dagen ska vi bara vara hemma. Jag har lovat Mira att vi ska gå ut i eftermiddag. Jag hoppas att hon nöjer sig med att vara ute på gården... vet inte om jag orkar ta mej till lekparken idag. Latmask som jag är:)

Nu snart kommer en vän till mej och ska hämta sina saker från inredningspartyt. Måste ta en bild och visa er de fina lyktorna jag köpte. Sååå fina! :)

Snart kommer det upp en tävling här på bloggen. Spännande va!?


Kommentarer
Postat av: Mariam

Hej!

Det gick inte skriva i inlägget om lyktorna så...

De är überläckra och passar verkligen bra just där. Texten ska vi sen inte ens tala om - JAG ÄLSKAR DEN! Hur charmig som helst och inte alls omöjligt att jag härmar er när jag (en gång i framtiden) får ett hus. :)

2010-10-09 @ 11:04:44
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

Hej!

Det gick inte skriva i inlägget om lyktorna så...

De är überläckra och passar verkligen bra just där. Texten ska vi sen inte ens tala om - JAG ÄLSKAR DEN! Hur charmig som helst och inte alls omöjligt att jag härmar er när jag (en gång i framtiden) får ett hus. :)

2010-10-09 @ 11:05:23
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback