Lekrummet lite omgjort idag

2010-10-25 20:19:18 Huset & Inredning
» Kommentarer(2) «


Den senaste kommentaren jag fått här på bloggen är från Sara som tycker att jag har det fint här hemma. Tack snälla Sara för den komplimangen! Sara önskar även se fler bilder från vårt hem. Jag har faktiskt lagt ut en del bilder under kategori "inredning" och  "nya huset" . Kika in där om ni är nyfikna på hur vi har det. Kanske dyker det upp några uppdaterade bilder framöver.

Idag har vi faktiskt möblerat om i lekrummet jag och Mira. Tyvärr glömde jag ta "före" bilder, men "efter" bilderna kan jag visa er. Vet inte riktigt om jag är nöjd. Det saknas en hylla ovanför spisen och sen är det en del detaljer jag inte är nöjd med (tex vill vi ha en ny matta). Barnen verkade dock trivas i sitt nya lekrum och det är ju huvudsaken.



Hyllan ni ser till höger är en bokhylla med böcker och lite prydnader. Glömde ta en vettig bild på den.

Det är svårt att inte få det rörigt i ett så litet rum med så mycket leksaker:)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Tack för hänvisningen till mig =) nu har jag kikat runt lite och står fast vid det jag skrev tidigare: ni har så fint =)!

2010-10-25 @ 22:16:33
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: -Malin & Ella

Vilket mysigt lekrum :)

2010-10-25 @ 22:24:43
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback