Öf och bröllopsplaner

2010-10-08 09:17:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Ny morgon, nya möjligheter!

Theo ligger just nu och sover för att samla nya krafter tills vi drar iväg till öppna förskolan. Idag är det jympa igen och det vill vi ju inte missa. Mira har pratat om jympan flera gånger sedan vi var där sist.

Själv är jag trött, men just idag känns det som att det är mindre ansträngande att åka till öf än att vara hemma och ta hand om barn som är rastlösa och klättrar på väggarna.

Nu är det helg igen... det går fort minsann.
Jag har precis valt ut vilken klänning jag ska ha på morgondagens bröllop. Jag hoppas den känns lika bra imorgon och att jag får känna mej lite fin.

Nu ska jag packa skötväska och sen ska vi åka. Happy friday!



Denna klänning hade bruden på förra bröllopet vi var på. Snygg va!?

Kommentarer
Postat av: Maria

Samma bröllop som mina Greklanskompisar Elin(Anderberg) och Anton förstår jag..?! Ha det riktigt trevligt!!

2010-10-08 @ 10:32:05
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Vilken härlig klänning =)



Hoppas ni får ett roligt bröllop!

2010-10-08 @ 21:10:13
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback