Snart kommer hon!

2010-10-22 10:00:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Idag kommer nya numret av Ottobre design ut. Jag ska vara först att snappa åt mej en i hyllorna. Såg på ottobres hemsida att det var massa fina symönster med denna gången. Kanske kan jag hitta något fint att sy till mina barn i vinter.

Om bara två-tre timmar kommer min lilla älskling hem igen! Fy vad jag har saknat henne. Men det har varit nyttiga dagar. Jag tror att det kan vara bra att sakna lite, bra att få vila ut lite, bra att få ha lite tråkigt i några dagar. Nu är jag laddad med massa bus och ser fram emot kramen hon lovat mej. Pratade nyss med mamma och då hade Mira just sagt att hon inte ville åka hem. Hon ville sova mej molly inatt. Molly är mina föräldrars hund. Vilken tur att molly också är med hem hit i helgen då:)

Nu ska jag fortsätta mitt städrace.

Glöm inte att idag är sista dagen att tävla om en canvastavla värde 300 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback