Som en virvelvind

2010-10-14 13:58:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag hinner inte med nåt idag känns det som. Jag springer hit och dit och plockar med allt o inget. Hade tänkt få massa gjort medans barnen sov. Tror ni inte de vägrade sova middag båda två!? Jag blev helt less. Till sist somnade Theo iaf och Mira fick jag lägga ut i vagnen... då somnade hon också. Men drygt en timme senare än hon borde så jag kommer snart att behöva väcka henne.

Om en liten stund kommer svärfar på besök. Det luktar nybakat i huset och jag hoppas att de ska känna sig välkomna.

Jag har mail som väntar på att bli svarade på och annat som ligger och ropar på min uppmärksamhet. Jag hatar att känna mej så här stressad och splittrad. Imorgon sätter vi oss iaf i bilen och åker på bröllop uppe i dalarna. Då tvingas jag slappna av oavsett om jag glömt nåt, hunnit med allt eller inte.

Hoppas ni får en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Försökte kommentera i inlägget om Geggamojjavinsten men gick ej...

Skulle bara säga att overallen var superfin på dem båda, vill med ha en till Maximilian=)



Kram

2010-10-14 @ 14:33:31
URL: http://frusofie.se
Postat av: Petra

usch jag tycker man e som en virvelvind för jämnan,suck.fin overallen var på kidesen:)kram o jag har mailat dig men inge viktigt haha stressa inte nu.

2010-10-14 @ 21:22:42
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Theodora

Grattis till geggamojja-vinsten! Och hoppas virvelvinden lägger sig snart.



Tack för din kommentar hos mig, vi håller alla en tumme för att Cornelia klarar sig ur detta snart.

Ha en trevlig helg!

/T

2010-10-14 @ 22:37:20
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback