Sweet mommy

2010-10-03 06:33:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Denna award kommer från fina Cilia. Tack snälla du!

Instruktioner:

  • Ge denna till någon eller några mammor du tycker förtjänar den
  • Skriv varför du tycker de förtjänar den
  • Be dina vänner som fått awarden att ta bilden och ge den vidare
  • Länka till den som gav dig awarden

Denna vill jag ge vidare till:

  • Linda. Linda är en tjej som för ca ett år sedan drabbades av inflammatioriskbröstcancer. Hon har gått igenom massor av behandlingar och ändå vill inte de hemska cancermonstren lämna hennes kropp. Att hon samtidigt orkar ta hand om fyra grabbar (varav två under 2½ år), en make, hundar, katter och hus tycker jag definitivt gör henne till en sweet mommy! Linda, jag beundrar dej varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback