Mysgubben

2010-10-19 09:27:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Theo vaknade halv sex i morse och var hungrig. Maken upptäckte när han skulle gå upp och göra flaska att det var strömavbrott i hela huset. När ingen välling kunde göras och ingen gröt, var det bara att pallra sig upp och ta med sig Theo till övervåningen. Vi lyckades tända massa ljus och jag hittade en burk med färdiggröt i skafferiet. När Theo ätit klart var han fortfarande jätte ledsen och kinkig, så jag testade att lägga honom igen. Vilket funkade. Klockan åtta vaknade vi nästa gång och då hade maken redan hunnit gå till jobbet. Vilket lyx med lite sovmorgon denna veckan. Hoppas det håller i sig.

Idag ska jag träffa en vän och en av hennes pojkar... men det är inte förrän i eftermiddag. Innan dess ska jag sy några mössor och städa lite här hemma. Blir en ganska lugn dag här hemma idag också med andra ord.



Theo gosar med mormor. Vi har verkligen fått en grabb som gillar att kramas och gosa.

Just nu ligger han och spelar synth på golvet och headbangar till musiken. Måste spela in en film och visa er hur roligt Theo dansar. Just nu är kamerabatteriet slut tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att starta dagen med sovmorgon!

2010-10-19 @ 10:54:45
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback