Vilken glädje!

2010-10-22 18:02:24 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Åhh nu är min älskade solståle hemma igen! Hon hoppasde och stutsade och tog riktigt fart när hon såg mej idag. "maaaaammaaaa" skrek hon sedan och kastade sig i min famn. Vilket härligt återseende!

Den här dagen gick verkligen snabbt. Familjen har varit på ikea och köpt massa möbler till syrrans nya lägenhet och sen har det varit uppackning för hela slanten. Jag är så otroligt glad att hon flyttat till stan nu. Hoppas att dom kommer att trivas lika bra som jag och familjen gjort.

Om en stund ska jag försöka få Mira och Theo i säng sen ska jag laga mat tills hela gänget kommer hem igen. Blir tacos ikväll. Smidigt och gott.

Imorgon antar jag att det blir en hel del tid nere hos syrran. Skruva ihop möbler och packa upp saker. Fast jag och barnen kommer nog mest bara att ligga ivägen och roa omgivningen med glada tillrop.

Nu ska jag gå och se vad hunden har för sig, hon verkar inte riktigt hitta sin plats här hemma än.


Kommentarer
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

åå vad härligt. kan tänka mig att det är skönt att hon är hemma igen.



Vi är super nöjda med mössorna och vantarna. Vantarna känns bra i storlek. en större hade nog varit på tok förstort. Tack!

2010-10-22 @ 18:17:11
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad härligt att ha henne hemma igen! Kram

2010-10-22 @ 19:29:36
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är såååååååååååå roligt att Mattias o Mille flyttat hit =) Och det hela e ju tack vara oss otroligt trevliga stora systrar som dom vill bo nära=) Hade jag varit ledig så hade vi kommit förbi och gett ett handtag.

Lycka till!

2010-10-22 @ 22:42:21
URL: http://www.livswedishdesign.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja vilken glädje - även här! För jag har haft supertur och vunnit en mössa hos dig :-) Wiiiieee så glad jag blir! Ska kolla in i sybloggen efter din mail då jag vill även beställa en till så bägge barnen får var sin matchande namnmössa ler Önskar dig en fin dag <3 KRAM!

2010-10-23 @ 06:38:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback