Lekdag och lite svammel

2010-09-30 15:26:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är vi hemma igen efter en lekdag med Malin och Maja. Det var mysigt att komma iväg en sväng, få sig en kopp kaffe och massa frisk luft ute vid lekparken. Barnen lekte bra och vi mammor kunde stå och tjöta lite.

Nu blev det en stund framför bompa för Mira och Theo ålar omkring här nedanför mej. Han har upptäckt stora vida världen kan man säga. Även om han mest stannar vid kontakter, sladdar och skräp. Suck o pust. Jag tror att vår lillgrabb kommer att bli elektriker när han blir stor.

Snart är det dax för mat och sen rinner väl eftermiddagen/kvällen på som vanligt med mer mat, avklädningar, bad och läggning. Jag samlar energi genom att sitta här en liten stund:)

Maken har vi släppt av vid flyget för några timmar sedan. Jag väntar på ett sms där han talar om att allt gått bra och att han kommit fram välbehållen. Saknar honom redan.

Förhoppningsvis hinner jag kika in på mina favorit bloggar ikväll och svara på massa kommentarer. Hoppas ni förstår att min datatid blir begränsad fram till söndag.

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, Elliot älskar också sladdar och allt elektroniskt. Datorn gör honom helt fascinerad, kanske går han i sin fars fotspår och blir it-tekniker ;)

Jobbigt nu bara när han jämt kryper till tv-bänken och klättrar upp där... är som att de känner på sig vad de INTE får göra :P

2010-09-30 @ 17:19:05
URL: http://trasslet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback