Nya älsklingar!

2011-04-08 20:38:04 Syhörnan
» Kommentarer(2) «


Här kommer bilder på några av mina nya tillskott i tygförrådet. Fler bilder på sybloggen!

Dessa tyger finns till beställning från och med NU!
 
Lite trist bild på det nedersta tyget till höger som är ett tyg med nyckelpigor och klöver. Jätte fint och somrigt!

 
Högst upp till höger är ett tyg med gamla bilar. Riktigt snyggt!

Nu ska vi sätta oss och se på film. Njuta av att barnen somnade som de skulle och bara ha en myskväll i soffan på tu man hand jag och maken.

Imorgon ska vi storstäda huset innan jag börjar jobba klockan elva.
Ingen myslördag med andra ord.... därför säger jag nu godnatt och på återseende!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

Det gröna med stjärnor är ju underbart =)!

2011-04-09 @ 12:52:45
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh älskar det gröna med stjärnor, mössor kommer beställas då du fått hem det tyget!!!! ;-)

2011-04-12 @ 21:17:24
URL: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback