Ombytta roller

2011-04-05 10:33:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Hemma idag med sjuk liten sötnos. Natten var ingen höjdare du jag sprungit skyttetrafik mellan min egen säng och Miras. Hon är lite piggare redan idag iaf och ingen feber än så länge. Hostan är också bättre. Konstigt tycker jag om förkylningen ger med sig så snabbt.

Theo ligger ute och sover och jag försöker komma ikapp med min mailbox och annat fix här på datorn. Mira tar det lugnt i soffan med ett päron och en film.





Bilder från i helgen då gullgrodan var febrig. Nu är det ombytta roller.

Nu ska jag fortsätta mitt fix...kanske hinner jag sy en och annan mössa medans Theo sover!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jahopp. Då kanske det inte blir träff på söndag alltså eller tror du de hinner friskna till?

2011-04-05 @ 13:43:41
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

Låter bra. Misstänkte det. :) Hör av dig när du vet och som sagt... Vi kan komma till er också och då kan vi när som på söndagen. Dock bara på förmiddagen som det är renoveringspaus.

2011-04-05 @ 14:20:36
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback