Torgetförsäljning

2011-04-05 22:03:20 Syhörnan
» Kommentarer(3) «




I lördags stod jag på torgetmarknaden nere i stan. Jag och syrran fixade till ett härligt färgsprakande bord med massa mössor, scarfs och annat roligt.

Det var väldigt många som stannade och tittade på mina saker. Roligt att det verkade uppskattas och många som hade fina ord att säga. Några tanter stannade och beklagade sig över att de tyvärr inte hade någon att handla till men hade gärna gjort det annars:) Vilket toppenbetyg!

Att stå på torget gör jag gärna om. Blir kanske någongång framåt sommaren, då med mer solhattar och annat somrigt.

Det som inte såldes i lördags kommer att läggas upp på sybloggen så snart jag hinner. Då till ett lite rabatterat pris. Missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Holmgren

Vad du är duktig vännen!



Kram

2011-04-05 @ 22:24:54
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Flisan hade igår på sig sin elefantmössa som du gjorde i våras. En ny pedagog såg den och undrade vars jag köpt den. Är det ok om jag lämnar ut din bloggadress?

2011-04-06 @ 08:00:06
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

spännande! hoppas det finns någon mössa som faller mig i smaken till barnen.



Kram

2011-04-13 @ 21:06:22
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback