En torsdag vi glömmer

2011-08-11 20:10:24 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag var ingen vidare dag. Det är lite för mycket just nu. Jag behöver semester. Vila, sova och bara umgås med min underbara familj. Vad skulle jag göra utan Maken, barnen, mina föräldrar, syster och hela familjen? Jag inser att jag är lyckligt lottad. Lyckligt lottad som har en så fin familj och goa vänner runtomkring mig. Lyckligt lottad som har ett jobb att gå till. Ändå har man ibland sådana här mindre roliga dagar.

Sova - drömma - ladda om batterierna.

Imorgon är en ny dag.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2,5 år

hoppas ni haft en bättre dag i dag =)



och apropå din kommentar hos mig så gillar jag också att fynda på rea. jag är dock dålig på att köpa "framåt". man kan ju fynda riktigt bra overaller i slutet av säsongen men jag kommer mig liksom inte för att lägga ut pengar på något som ska användas 10 månader senare. men det är ju så man borde göra för att spara pengar =)

2011-08-12 @ 22:21:32
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mariam

Nu tycker jag du är lite pjoskig. :) Jag längtar ju alltid efter julen – en hel månad av mys och pys och gos. :)

2011-08-14 @ 11:08:56
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback