Målarkungen???

2011-08-31 18:14:19 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Hämtade barnen på förskolan klockan tre efter ännu en dag i soffan. När dom kom hem var de helt uppe i varv och kunde inte sitta still två sekunder. Jag tänkte att "Ja, varför inte ta fram lite målarfärg och låta barnen måla en stund"- Dumma tanke. Det som skulle kunna varit så mysigt blev ett blått krig inne i köket. Färg överallt och när Theo sedan stoppade hela penseln i munnen fick jag nog.

Nu har Maken kommit hem, vi har stökat klart med kvällsmaten och nu sitter vi och väntar på att barnen ska sova. Framförallt för att jag/vi är så trötta efter en vaken natt med Theo. Redan klockan två kom han in och ville sova mellan oss. Blåmärken på revbenen? - Ja.

Nu vill Mira också vara delaktig i detta inlägg:
XMKO0.,NMKLPPOIUYTREWQQWERTYUIOPÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Känner igen det där. En mysig stund med färg brukar bli smått kaos :)

2011-08-31 @ 18:50:42
URL: http://www.tokmamma.wordpress.com
Postat av: Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Haha, men oj! Snygg kille. :-) Hoppas att du börjar må bättre snart också! Jobbigt att må dåligt, jag vet. Trots att det är lite olika sätt att må dåligt på. :-)



Tack för din kommentar förresten. :-) Funderade faktiskt om man kunde skriva ett brev till henne, för det är mycket lättare att förklara sig så istället för när man sitter där på stolen mittimot. Nu ska jag dit imorn iaf och träffa läkare så jag hoppas jag får en snäll och förstående och ingen av typen "graviditet är ingen sjukdom, bit ihop!".



Krya på dig!

2011-08-31 @ 20:47:07
URL: http://www.sarasliv.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback