Migrän del 75

2011-08-24 19:42:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har jag äntligen hämtat ut medicinen som ska hjälpa mej att bli av med min hemska huvudvärk.

Jag tog min första (och enda) tablett för 20 min sedan. Nu sitter jag här kallsvettig och fruktansvärt illamående, huvudet känns som att det ska sprängas. Det kanske är värt att kräkas om jag blir av med min huvudvärk sedan, men jag tänker inte tillåta att jag ska må ännu sämre än jag gjorde redan innan jag tog tabletten.

Får nog gå och lägga mig en stund. Fast jag tvivlar på att det är skönare än att sitta här. Nu tänker jag iaf på annat när jag sitter och skriver.

Kommentarer
Postat av: Maud

Migrän = mardröm. Själv lider jag inte av det, men två av mina barn (och min mamma och min syster).

Hoppas tabletterna hjälper!

2011-08-25 @ 07:49:05
URL: http://maudsbravader.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback