Semester!

2011-08-15 00:04:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Två veckor tog det för Theo att bli "pappaspojk" istället för "mammaspojk". Imorse fick jag vackert nöja mej med en liten vink som "godmorgonkram". Allt fokus låg på pappa. Lyllos honom. Jag vill också ha goa Theo kramar.

Vilken tur att jag har semester nu så att jag också får vara hemma med mina barn och kramas. En efterlängtad semester som tyvärr får "firas" i höstkylan. Lite deppad är jag allt att sommaren valt att lämna oss redan. Jag kommer att vara solnarkoman dessa veckor och kasta mej ut i solen så snart den visar sig.


Tokfian har lärt sig göra roliga miner. Hur söt kan man bli!?:)

Imorgon ska jag sy de beställningar som jag lovat skicka innan semestern. Efter det ska jag verkligen ta semester och inte göra något ansträngande överhuvudtaget.

Nu...dax att sova bort lite migrän. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mina troll blev oxå pappiga under semestern trots att jag oxå var hemma. Jag tyckte de bara var skönt!

2011-08-15 @ 10:07:43
URL: http://tokmamma.wordpress.com
Postat av: Sara - i väntan på oktoberbebisen

Ursch, ja tråkigt att det blivit höst redan! Jag börjar jobba idag så för min del så känns det verkligen som att sommaren är slut.



Tur att det är mysigt med höst också och att jag har lite att se fram emot i höst. ;-)



Hoppas du får en fin semester iallafall!

2011-08-15 @ 11:35:26
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback