Upp o ner

2011-08-09 20:46:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har jag suttit här i en timme vid datorn och klickat fram och tillbaka till denna sidan. Jag har det där behovet att skriva av mig lite, men får inte orden riktigt som jag vill.

Det har varit en känslobergochdalbana idag och jag hoppas att morgondagen blir lite mindre stormig.

Under förmiddagen hade vi sällskap av Marlene och barnen, vilka vi inte träffat på hela sommaren. Jätte kul att träffas och tjöta lite.
Eftermiddagen spenderade jag på stan. Besökte en tjej som snart ska öppna tygaffär i stan. Kom självklart hem med några nya tyger (kunde inte låta bli).



Imorgon är det dax att återgå till vardagen och börja jobba igen. 5 dagars jobb innan semesterstart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback