Tisdag morgon

2011-08-30 11:23:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag gör inte annat än babblar om hur jag mår här på bloggen. Tycker synd om er som behöver stå ut med mitt gnäll.
Idag är jag värre igen. Skillnaden mellan idag och igår är att jag verkligen kan känna att det kommer från spänningar i nacke och axlar. Hur jag än ligger eller sitter så ömmar det i nacken. Borde gå till en massör, men vem har råd med sånt lyx?

Idag lämnade jag barnen på förskolan redan klockan nio och planerar att hämta dem igen klockan tre. Innan dess ska jag lägga mig på soffan och sova någon timme. Fy va skönt det ska bli!
Föresten så gick det jätte bra med lämningen även idag och båda rusade in för att leka. Mira var lite försiktig och såg lite osäker ut till att börja med, men jag är säker på att det går bra för henne nu. Det börjar märkas att hon går mot 4 år, hon är betydligt mer eftertänksam och försiktig nu i främmande miljöer med mycket folk än hon någonsin varit förut.

Nej, nu ska jag inte sitta här mer. Dax att vila min stackars skalle en stund.

Kommentarer
Postat av: Petra

Fint du fått det här på bloggen då:)

Har en dagisfröken som vill köpa en turkos mössa med något bil/grävskop el trakto motiv på mössa,har du ngn?kram

2011-08-30 @ 12:26:44
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 3 år

klart att du får skriva hur du mår. jag tycker synd om dig. vet hur hemskt det är. du borde verkligen gå till en kiropraktor. Det kostar, det gör det men i slutändan är det värt det. När jag började gå var jag arbetslös och Marcus föräldraledig och jag la ut 2000:- den första månaden och i dagsläget har jag lagt ut kanske mer än 8000:- på ett år! men det är SÅ värt det! det svider i plånboken men det gör det att vara sjukskriven också. Kram

2011-08-30 @ 17:21:41
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback