Vilken dag! En toppen dag!

2011-08-01 19:51:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Äntligen har vi fått krama våra gullungar. Vilket härligt återseende det var. De kastade sig i famnen på oss och ville inte lämna oss på hela dagen.

Bilderna är från sjötorp (göta kanal) där vi mötte upp mina föräldrar och min mormor som hade barnen med sig. Vi fikade och gick omkring en stund innan vi begav oss hemåt igen. I skövde stannade vi för en matpaus på MAX och en timmes bad vid en mysig badplats.

Den här dagen har varit kanon och jag är så glad över att ha mina älskade barn hemma igen.
Det har precis blivit tyst här i huset och jag tror att båda sover vid det här laget. Själv ska jag sätta mig och klippa några mössor och pyssla lite.





Mira har fått dille på att ta kort. Här är ett kort hon lyckats ta på hela familjen idag.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Oj vad hon är duktig!

2011-08-02 @ 16:48:07
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback