1:a december. Bra start?

2011-12-01 07:03:21 Shopping
» Kommentarer(0) «


Började dagen klockan fyra med feberkänningar. Skakade som ett asplöv och jag är säker på att det skulle göra mindre ont att hugga av huvudet istället för att ha det kvar. Mira vaknade någongång innan fem och kunde inte somna om hon heller. Det var bara att sätta på sig myskläderna och sätta sig i soffan. Nu är klockan knappt sju och jag har redan hunnit med både frukost och en shoppingrunda.

Lindex har köp tre betala för två på alla barnkläder idag. Jag passade på att köpa pyjamasar och julkläder. Något som saknats i barnens garderober. Pyjamasar skulle de verkligen behöva fler, men det får jag köpa på mig nästa gång vi åker till ullared. Om ingen snäll tomte läser detta och vill hjälpa till att hålla barnen varma om nätterna. Jag har börjat köpa st 98 till Theo. Galet vad den grabben växer! Mira har ju fortfarande 98/104 på vissa toppar (annars har hon också ökat en storlek till 110 nu).

Lindex Shop Online - Pyjamas Lindex Shop Online - Pyjamas Lindex Shop Online - Morgonrock
 Lindex Shop Online - Skjorta Lindex Shop Online - Byxa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback