Jobb *2

2011-12-16 12:06:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Jobbar hemma några timmar idag och ska sedan iväg och jobba fredagseftermiddagsrusch i butiken.

Idag är en bra dag förutom huvudvärken som tar kål på mig.
Känns så skönt att jag är färdig med nästan alla beställningar som ska till kunder innan jul. Det har varit mycket nu på sistone. Jätte roligt att så många vill beställa, men stressigt att hinna färdigt, speciellt när barnen blir sjuka och planeringen går fel.

Nu ska jag käka lunch sen blir det att göra sig iordning för jobb. (Mitt riktiga jobb som Mira kallar det)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Planer på söndag? Vill ni komma hit?

2011-12-16 @ 13:01:42
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback