Spring för livet

2011-12-21 11:13:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jobba jobba jobba... så ser det ut för tillfället.

Jag springer mellan alla saker som ska göras och fixas. Imorgon fyller min käre Make 30 år och till det har jag också fixat och grejjat en del (nu blir du nyfiken va Micke?). Idag ska jag iväg och jobba i butiken. Hysteriskt är ett ord som kan förklara hur läget ser ut där just nu. Både hysteriskt mycket folk och hysteriskt kul... för det tycker jag verkligen att det är. Ingen jul utan julrusch i butiken.

Att blogga finns det inte tid till. Speciellt inte när Mira varit sjuk två dar denna veckan och "ställt till" i planeringarna. Lillpluttan var helt utslagen av febern. Nu är hon iaf frisk vilket jag firar högt. Tycker om sjukdomar som sanbbt går över. Men visst är det väl typiskt att barnen blir sjuka den enda veckan på året när man verkligen inte kan vara ledig från jobbet. Jag har världens bästa kollegor som ändå fixar så att jag kan vabba när det behövs.

Snart är det jul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback