Friskförklarade

2011-02-24 12:17:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft en riktigt mysig förmiddag. Vi började morgonen med ett besök till tandläkaren med Theo. Ett årskontroll. Jag tog beslutet att friskförklara honom idag. Prickarna har torkat helt nu och det kliar inte längre.

Efter tandläkarbesöket åkte vi hem till en vän och hennes två barn. Vi lekte, fikade och pratade. Det märktes på Mira att hon tyckte det var roligt att äntligen komma hemifrån och leka lite. Perfekt också att träffa någon som precis hart vattkoppor. Absolut ingen risk att smitta varandra helt enkelt.

Eftersom vi varit borta hela förmiddagen har allt blivit lite förskjutet. Theo ligger nu och sover förmiddag. Mira sitter och lägger pussel och jag sitter här. Jag ska ta tag i lunchen nu sedan bär det av igen mot jobbet på utvecklingssamtal. Intressant att ha utvecklingssamtal när man inte jobbat på riktigt på 3 år:)

Hoppas ni får en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback