God förmiddag

2011-02-09 11:02:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




En bild från syrrans kalas. Jag försökte in i det sista att få Theo att nöja sig med frukten och grädden, men det slutade självklart med att han också fick smaka på kladdkakan. Vår lilla gottegris. Det gäller verkligen att fika när han sover, för annars ska han alltid smaka. Att tro att man kan lura honom att äta ett kex istället för bulle är bara dumt.

Jag hade tänkt att Theo skulle sova lite nu, men det verkar han inte vilja. Han ligger nere i sängen och pratar med sig själv och snutten. Mira ligger i soffan och vilar en stund hon med. Tror vi har en trött tjej här hemma idag.

Inga planer för dagen mer än att jag ska till gymmet ikväll. Jag tycker att vi varit så galet duktiga på att gå till gymmet de senaste veckorna. Nu börjar jag tom bli så träningsberoende att jag får ångest om jag inte tränar varannandag. Tur att jag har en crosstrainer och en pilatesboll i vardagsrummet. Perfekt att hemmaträna när man inte kan ta sig till gymmet så ofta man vill.

Nu ska jag gå och plocka upp grabben som babblar på nedervåningen.

Kika in på min syblogg om ni vill se vad jag sydde ihop igår. Kan skvallra om att det dels blev ett par haremsbyxor.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

varför nöja sig med frukt när mamma äter nått godare :) Ska genast kika in och se vad du knåpat ihop.

2011-02-09 @ 12:20:12
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback