Godnatt!?

2011-02-18 22:43:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vi har haft en mysig kväll med laxpaj, barn som somnade som de skulle och sedan lite movietajm.

 

Jag har hört mycket om denna filmen, både negativt och positivt. Själv tyckte jag att det var en mysig tänkvärd film. Värd att hyra tycker jag.

Precis när filmen var slut och vi var påväg i säng så vaknade Theo. Så nu blir vi uppe en stund till innan han är redo att gå och lägga sig igen. Han är helt omöjlig att få att somna om när han vaknar såhär på kvällen, men får han bara vara uppe en stund så somnar han oftast sedan utan problem.

Lillplutten har massor av hemska prickar över hela kroppen nu. Det måste ju klia nåt otroligt. Jag hoppas det vänder snabbare än det gjorde för Mira.

Imorgon är jag ledig så då blir det familjemys hela dagen. Hoppas vädret är på topp så att vi kanske kan ta oss ut en liten sväng. En promenad till lekparken vore inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, vi hade tänkt ha en utedag både här hemma o i Malung men vi har 25 grader kallt så d bli inget me de. Såååå tråkigt, att d ska bli så onödigt kallt!

2011-02-19 @ 09:17:46
Postat av: Mariam

Har bara sett första fem minuterna. Har också hört massor så ville se den men kom ganska snabbt på att jag just då var sugen på action istället.



Kanske ska ge den en ny chans. :)

2011-02-21 @ 10:55:12
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback