jobbelijobb och melodifestival

2011-02-05 19:46:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har jag jobbat hela dagen. När jag kom hem bjöds det på varma mackor med champinjonstuvning och skinka. Mums. Nu försöker vi lägga barnen, vilket går sådär. Mira har svårt att komma till ro när det kliar så mycket. Theo vaknade efter att ha sovit en halvtimme... hoppas verkligen att han somnar om snart.

Vi tänkte poppa lite popcorn och sedan sätta oss och se på melodifestivalen. Inte för att jag tycker att det är så fantastiskt kul... mer i brist på annat. Ser mer fram emot hipphipp som är efter att festivalen är slut.

Hoppas ni får en fin lördagkväll. Ni kan väl hålla tummarna att vi får sova lite mera inatt.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Så kul för er, våran tv fungerar inte eller snarare telias mobila tv bredband fungerar skrutt!!!!! Så det blev en gammal goding för min del "medan du sov". Förhoppningsvis ska vår tv vara igång om en vecka=(

2011-02-05 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback