Nya underbara tyger har hittat hem

2011-02-03 16:47:06 Syhörnan
» Kommentarer(2) «


Gissa hur glad jag blev när jag kom till den lokala tygaffären och såg dessa underbara tyger!?

Alla tygerna fanns i gult, lila och cerise. Är ni sugna att få en mössa uppsydd i någon av tygerna/färgerna så är det bara att höra av sig. Jag kan köpa hem de andra färgerna vid behov. Men skynda er, för det fanns inte mycket tyg kvar i affären.



Mössorna kostar endast 130 kr/st

Kolla in min syblogg för mer info och fler tyger

Kommentarer
Postat av: Emmelie

FUSK!!!! Säger jag bara, jag vill också ha en lokal tygaffär som säljer trikåtyg o inte bara bommulstyg.

Väskan jag sydde har inget fack utan det är en vit rosett, men jag erkänner att det inte syns såväl då blixten slår rätt på den.

2011-02-03 @ 21:57:08
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Hur ser aptyget ut i verkligheten? är den klar gul eller mer åt det gulbruna hållet? Felicia älskar ju apor :)

2011-02-04 @ 06:39:12
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback